2012. október 2., kedd

Bejelentkezem

A későn jövők nyugalmával én is elkezdem:)
Másfél hete érkeztem Prágába. Azóta lakást keresek, mivel a kiosztott kollégium 1 órára van a centertől és a sulitól. Kb. mintha az Astoriáról kimennék Törökbálintra. Ketten vagyunk egy szobában ami rendben lenne ha nem lenne a lakó társam folyton koliban, ki sem mozdul, nem is értem minek jött Erasmusra, és egy ilyen kis szobában ez már egészen klausztrofóbiás érzést kelt bennem, pedig nem vagyok finnyás. Ennyit a rossz részéről.
Most nem térnék ki a város ajnározására szerintem azt mindenki ismeri. Egy dolgot említenék csak: Párizst tartják a szerelmesek városának de ez nem igaz, Prága AZ, igazi páros város.Szóval mielőtt ide jönne valaki Erasmusra, ajánlom látogass meg a párjával (én szerencsére így tettem anno Monique-kal ). Az egyetem a centerben van, egy nagyon jó, stílusos, régi épületben. Eddig egy órám volt, egy Erasmus mundusos óra, ahol megpróbálják, befogni közép Európa 500 (1500-2000) éves történelmét, specifikus megközelítésből (még nem derült ki milyenből). A legnagyobb baj, hogy ezt parasztvakításnak érzem, egyrészt nem lehet ekkora témát rendesen átvenni, másrészt túl általános ez az óra, inkább a nyugati diákoknak van kitalálva. Ez az egyetlen kuk-hoz vagy reneszánszhoz kapcsolódó órám, szóval azért még reménykedem. Ebből következik a másik nagy problémám: nincs a korszakomhoz kapcsolódó óra, emiatt elég csalódott vagyok, és nem tudom hogy fogok így bármit is profitálni az itt töltött időből.  Sok a panaszkodás, de ez nem fedi a valóságot, ezt a két dolgot leszámítva minden nagyszerű.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése